Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 09.02.2025, 00:14

Верхньокоропецький
заклад загальної середньої 
освіти І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Розробки уроків та вих.годин [5]
Накази [10]
Сценарії [0]
Вибір підручників [22]
Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всего ответов: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні сайти

Каталог файлів

Головна » Файли » Розробки уроків та вих.годин

Урок інформатики у 4 класі
[ Викачати з сервера (64.0 Kb) · Викачати видалено () ] 05.04.2016, 11:02

Відкритий урок з інформатики на тему:

 «Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації».

Цілі:

  • навчальна: навчити додавати анімаційні ефекти до об’єктів слайда, рухати об’єкти за заданими траєкторіями, застосовувати анімаційні ефекти зміни слайдів;
  • розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, уміння аналізувати та робити висновки; розвивати навички, пов’язані з публічним виступом;
  • виховна: виховувати вміння узагальнювати, міркувати, відповідальність, самостійність, зацікавленість предметом «Інформатика».

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: середовище створення комп’ютерних презентацій PowerPoint.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання

Знову день почався, діти.

Всі зібрались на урок?

Тож пора нам поспішати –

Кличе в подорож дзвінок.

А урок наш незвичайний,

«Інформатикою» - його всі звуть.

Щоб урок цей був цікавим,

Ти активним мусиш буть.

  • Добрий день вам любі учні! Сьогодні до нас на урок завітали гості, привітайтеся з ними.
  • «Добрий день! Ми раді вітати Вас у нашій оселі, зичимо миру, здоровʼя, добра»

ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.

  • Ми з вами засвоїли ази комп’ютерної грамотності: вивчали основні пристрої комп’ютера, вчилися працювати з мишкою, набирати текст, багато чого вже пройшли. Але на цьому можливості комп’ютера та науки інформатики не закінчуються. І сьогодні ми покажемо нашим гостям те, що ми вже вивчили, а також навчимося новому. Давайте для цього відправимося у чарівну подорож.
    • А куди ж саме ми відправимося? До якої країни? Я придбала вам безкоштовні квитки, на яких і зашифрована назва країни у вигляді ребуса.

Але кожен подорожуючий, повинен виконувати такі правила.

1. Правило піднятої руки. Якщо хочеш щось спитати, підніми руку.

2. Без дозволу -  нічого не вмикай.

3. Знаєш сам – навчи того, хто не знає.

4. Будь уважним і старанним.

  • А зараз зверніть увагу на наші квитки і розгадайте в яку країну ми саме  будемо подорожувати.

Білет:

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти розгадують ребус. Перший учень, хто розгадав ребус, озвучує назву країни "Інформатика".

  • У в тебе що вийшло? А в тебе?...
  • Так, правильно ми з вами всі разом вирушаємо в подорож до країни «Інформатика».

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Вчитель: Отже, ми з вами відправляємося у країну «Інформатика». Після придбання білетів, люди планують маршрут подорожі. І в цьому нам допоможе чарівна карта. Але щоб подорожувати нам потрібно зібрати багаж знань.

  • Учні, як ви думаєте, що потрібно нам з вами взяти в цю подорож?
  • Гарне взуття? Їжу? Чи щось інше?
  • Так, багажем  у цій подорожі будуть наші знання.
  • Маршрут і мета подорожі у нас вже є. Давайте збирати багаж знань. А збирати ми його будемо на вулиці «Кросвордній » розгадуючи кросворд, та пригадуючи ті знання з інформатики які ми з вами вивчили

Розгадування кросворда

                                        1

б

і

т

 

 

2

с

к

а

н

е

р

 

 

 

 

 

 

 

3

і

н

ф

о

р

м

а

ц

і

я

 

 

 

4

м

о

д

е

м

 

 

 

 

 

 

5

в

о

р

д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

м

о

н

і

т

о

р

 

7

м

и

ш

к

а

 

 

 

 

 

 

 

 

8

б

а

й

т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

п

р

и

н

т

е

р

 

 

 

 

10

б

л

о

к

 

 

 

 

 

 

 

к

л

а

в

і

а

т

у

р

а

 

 

 

1.     Найменша одиниця виміру інформації. (біт)

2.     Пристрій, за допомогою якого можна ввести в комп’ютер малюнки, фотографії, текст. (сканер)

3.     Новини, повідомлення, відомості представлені у різних видах. (інформація)

4.     Пристрій, який використовують для зв’язку між комп’ютерами та для виходу в Інтернет. (модем)

     5.    Я пишу листи і вірші,

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен …(Word)

6.  Я показую об’єкти,

     Фото-, відео проекти.

     Я не плеєр, не мотор,

     А звичайний …(монітор)

7.  Я не нишпорю в коморах,

     Не ховаюся по норах.

     Ковзаю по столу трішки,

     Бо комп’ютерна я … (мишка)

8.     Основна одиниця виміру інформації. (байт)

9.     Друкувальний пристрій. (принтер)

10.                       Якщо є складна робота,                                          

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний…(блок)

 11. А, Б, В, Г, Ґ і кома –

             Всім, мабуть, уже відома

             Така клавішна структура.

             Звісно ж це… (клавіатура)

 

Вчитель:Ну що, багаж знань ми зібрали і ми прямуємо далі країною "Інформатика."

  • Учні, в кожній країні є президент. Хто є президентом у нашій країні Україна?
  • Так, в Україні президентом є – Петро Порошенко.
  • А в країні інформатика, є президент ?
  • Так президентом країни "Інформатика" є комп’ютер і без нього нам у подорожі не обійтись.
  • Давайте пригадаймо, що вміє наш комп’ютер.

Діти хором з учителем зачитують вірш про комп’ютер:

Він рахує, він малює,

Все, що треба, роздрукує,

Проектує він заводи,

Прогнозує нам погоду.

Навіть в космосі літає,

Всі новини в світі знає.

І мільйони розрахунків

Зробить за одну секунду.

Не людина, не тварина,

А розумна це машина.

Нас навчить всього вміти,

З інформатикою дружити.

 

Вчитель: Добре. Ось ми і підійшли до воріт чарівної країни. Але вони замкнені. Що ж робити? … Необхідно підібрати ключ. Діти, а ось лист до нас надійшов, давайте його прочитаємо.

Учитель читає листа.

Лист: "Добрий день, друзі! Буду дуже радий відкрити вам двері до комп’ютерної країни. Але для цього я маю переконатися, що ви слухняні. Це так? А також не пропущу вас без знань правил поведінки у світі комп'ютерів. Ви знаєте правила поведінки? А виконуєте їх? Розкажіть мені ці правила – і двері до країни "Інформатика" відчиняться.

Ваш новий знайомий Ключик-Чарівник".

  • Тож давайте згадеємо ці правила, адже ми з вами знаходимося не в звичайному класі, а в якому… у комп’ютерному класі.
  • Молодці, ви справилися і з цим завданням. І по маршруту ми потрапили на вулицю "Компʼютерна презентація».
  • На цій зупинці,ви повинні пригадати весь багаж знань, що знаєте про компʼютерну презентацію. Я буду починати речення, а вам потрібно його закінчити.

Вправа «Незакінчене речення»

  •  PowerPoint - це …
  • Щоб запустити програму на виконання PowerPoint потрібно -… 
  • Неможливо запустити компʼютерну презентацію на перегляд без – …
  • Презентація – це …
  • Слайд – це …
  • Компʼютерна презентація – це…
  • В компʼютерній презентації можуть бути розміщені такі обʼєкти як –…
  • Розрізняють два види слайдів, такі як:..
  • Слайд презентації складається з –…
  • Щоб вставити зображення в презентацію потрібно – …
  • Алгоритм збереження компʼютерної презентації…

Вчитель: Молодці! Весь багаж знань ви пригадали. І ми з вами можемо вирушати далі.

 

 

ІІІ. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку.

  • Наступна площа, на яку ми потрапили називається «Анімаційні ефекти у компʼютерній презентації», метою якої є навчитися додавати анімаційні ефекти до об’єктів слайда, рухати ними, застосовувати анімаційні ефекти зміни слайдів;
  • Але вона вам поки що ще не знайома і тому саме я познайомлю вас з нею, що і є темою сьогоднішнього нашого уроку.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1.Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

У 80-90 роках 20 століття таких комп’ютерних класів, комп’ютерної техніки ще не було і мультфільми, так звані презентації, створювалися у звичайному зошиті, блокноті. Хтось малював на кожному листочку епізод, а його продовження вже було на інших аркушах, а так звана презентація була у вигляді швидкого перегортання листочків, які візуально створювали рух, а для кращого зрозуміння, як це було, пропоную вам переглянути невеличкий мультик в блокноті, щоб зрозуміти краще.

Перегляд мультику.

Слайд№1

Переглядаючи або демонструючи комп'ютерну презентацію ви напевне помітили, що при відкритті чергового слайда всі його об'єкти — тексти і графічні зображення — з'являлися на екрані одночасно. Одночасно вони й зникали при переході до наступного слайда.

Слайд №2

Але можна зробити так, щоб об'єкти слайда з'являлися або зникали не одночасно, а по черзі. Це повинно ще більше привернути увагу слухачів до презентації.

Наприклад, можна зробити так, щоб на титульному слайді спочатку з'явилася назва презентації, а потім, через кілька секунд або після натиснення на клавішу Пропуск — дані про автора.

Слайд №3

Можна також при відкритті слайда з описом інструмента спочатку показати заголовок, потім зображення, а потім по одному різні блоки тексту. Так слухачі презентації краще сприйматимуть потрібну інформацію.

Слайд №4

Щоб ще більше привернути увагу до презентації, роблять так, щоб об'єкти не просто з'являлися на слайді, а відкривалися або «випливали», наприклад, з вершини слайда і поступово займали своє місце на слайді.

Слайд №5

Рухи об'єктів на слайді під час появи або зникнення — називається анімація.

Саме слово анімація — французьке і в точному перекладі означає оживити.

Слайд №6

Щоб застосувати анімаційн ефекти потрібно:

1.     Виділи потрібний об'єкт.

2.     Відкрий вкладку Анімація.

3.     Вибери потрібну анімацію.

Слайд №7

При перегляді презентації для появи цього об'єкта на слайді потрібно натиснути клавішу Пропуск або клацнути ліву кнопку миші.

Слайд №8

Одну й ту саму анімацію можна задати як для одного об'єкта на слайді, так і для групи об'єктів. Щоб виділити кілька об'єктів, потрібно послідовно вибрати їх при натиснутій клавіші Shift.

Слайд №9

Не зважаючи на те, що анімація об'єктів на слайді сприяє кращому сприйняттю інформації, зловживати нею не варто.

Багато анімаційних ефектів на одному слайді або в усій презентації часто викликає у слухачів негативне сприйняття всієї презентації.

Слайд №10

Для того щоб переглянути презентацію, слід вибрати кнопку Показ слайдів  , що розташована у верхньому лівому куті вікна PowerPoint.

Під час перегляду презентації слайди розгортаються на весь екран.

Слайд №11

Для переходу до наступного слайда використовуй клавішу Enter, для повернення до попереднього слайда — клавішу Backspace.

Отже..

 

2.Наступною нашою станцією  є вулиця «Цікавинка» до якої наші учні заздалегідь вже підготувалися.

3.Наступною станцією буде вулиця «Наш цікавий зошит»:  відкриваємо свої зошити на сторінці 60.І перше завдання зачитує…

 

4. А зараз ми переходимо до наступної нашої зупиночки під назвою: «Бережіть зір». Де ми разом зробимо невеличку релаксаційну зарядочку для наших очей.                                                                                     (Зарядка для очей)

VІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь.

1.А тепер підійшов час побувати у гостях у президента країни «Інформатики» - компʼютера. Наступна станція вулиця «З комп’ютером на ти!» А завданням вашим на цій вулиці буде: відкриваєте підручник на ст. 158 .

Нам потрібно:

*Запустити на виконання редактор презентацій Повер поїнт.

*Відкрити презентацію, яку ти вже створював на минулому уроці.ю

*Вівдкрий титульний слайд та налаштуй анімацію.

Виділи заголовок слайда та відкрий вкладку Анімаця. По черзі встановлюй різні анімації та спостерігай, як вони відбуватимуться під час показу цієї презентації.

*Переглянь презентацію.

 

VІІ. Підбиття підсумків уроку

1.Хто вже виконав практичне завдання? І може його нам продемонструвати? Молодці!

2.А нас чекає вже остання станція у нашій подорожі яка знаходиться на вулиці «Мої успіхи!». Ваше завдання на цій вулиці  оцінити свої успіхи, досягнення та, що вам вдалося, чи над чим ще треба попрацювати.

У кожного з вас є смайлики трьох кольорів: зелений смайлик – усміхнений (вам все вдалося), жовтий смайлик не посміхнений (ще треба вчитися) та червоний смайлик – сумний (нічого не вдалося). Вам потрібно прикріпити його до нашого маршруту подорожі та оцінити свої успіхи.

   3.Добре, кожен з вас себе оцінив, а на завершення я хочу подякувати вас за активність та хороших мандрівників по країні «Інформатика» та нагородити вас за активність на уроці. Кожен з вас знає, що комп’ютер складається з системного блоку, монітору, мишки та клавіатури. Сьогодні на уроці системними блоками тобто найктивнішими були ___________, моніторами тобто ще є до чого прагнути були ____________, та мишками це коли потрібно не просто бігати країною інформатикою, а й добре вивчати її, були _______.

VIІI. Домашнє завдання

На домашнє завдання вам буде проаналізувати Підручник § 31.

Встали! До побачення.

Категорія: Розробки уроків та вих.годин | Додав: marianna
Переглядів: 1664 | Завантажень: 303 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2025
Сайт створено у системі uCoz